Bijnabijnabijnaaa - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Andra - WaarBenJij.nu Bijnabijnabijnaaa - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Andra - WaarBenJij.nu

Bijnabijnabijnaaa

Door: Ann (alvast sorry voor de taal en spelfouten)

Blijf op de hoogte en volg Andra

05 Februari 2015 | Nederland, Emmen

Jaaa ik ben ook aan de waarbenjij.nu!:p ik vind het toch wel leuk om een ' dagboek' bij te houden voor vrienden en familie en vooral voor Oma Fietje die geen internet heeft en dus niet kan whatsappen,facebooken,instagrammen en ga zo maar door. En je bedenkt nu vast, maar dan kan ze dit ook niet lezen, nee klopt maar mam gaan het uitprinten =)

Oeeeh het is bijna zover! maandag vertrek ik naar het zonnige Curacao! Na een te lange voorbereiding komt het nu wel eng dichtbij!
Ik heb gisteren maar een extra koffer bijgeboekt omdat ik gewoon TE veel kleren heb en allerlei dingen van huis mee wil nemen, oftewel mini-boveld in Curacao haha!

Maar terug naar afgelopen weekend, een onvergetelijk weekend! Zaterdag 31 januari was mijn laatste werkdag bij Jack&Jones:( dat was een beetje rot maar de rest van de avond en zondag hebben het helemaal goed gemaakt! Zaterdagavond moest ik om 18.30 uur klaarstaan want Sharon had een verrassing voor mij. Ik werd geblinddoekt en mam bracht ons weg in de auto. Na een paar minuten rijden mocht ik uitstappen, stond Truud voor mij! First Supriseee!
we hebben lekker gegeten bij Su Sardu wanneer er nog een verrassing op de planning stond. De hints waren: we gaan naar een feesttent en eyoooo Pappiee op zn Sharon's. Ik had niets door totdat we naar Groothuis liepen; optreden van Kraantje Pappieee haha! ' S nachts bij de shoarmatent kreeg ik van Trudy te horen dat ik de volgende dag weer om 13.00 uur moest klaarstaan.

(brakke) Zondag 1 februari
De zenuwen begonnen alweer te komen, want wat stond er nu op het programma: geen ideee VERRASSING! haha! Weer werd ik geblinddoekt en dit keer stapte ik in een auto met keiharde muziek. Na een half uur rondgereden te hebben (achteraf dwars door Emmen) mocht ik uitstappen. Niemand zei wat, en ik was zo nerveus;p. na 10 minuten wandelen, wat voelde als een half uur (ik kreeg aanwijzingen van Jehova en een bejaarde vertelde Jacq achteraf) werd mijn blinddoek afgedaan, stond de DDC daar! Oftewel mijn BFF's Mich, Jacq Reuf en Niksel! zoooo supercool! Een high tea bij Pardoes! Was supergezellig en superlekker! Daarna afterborrel gedaan bij de Bras! Toen het 18.30 uur was liepen we weer terug naar de auto waarop mich zei ' An je moet je blinddoek weer om' waarop ik antwoordde Godsamme niet weeeer!
Na 10 minuten rijden (achteraf rondjes over het Emtect-terrein) mocht ik uitstappen. na minuutje wandelen stond ik in een deuropening, waarop er ineens SUPRISEEEEEE werd geroepen, SUPRISEPARTY voor mij!! whaaaa was zooo geniaal! Ik heb echt genoten en was zooo gelukkig!

ik ben er nu nog van aan het nagenieten=)

Nu ga ik beginnen met mijn koffer tactisch in te pakken,wordt nog een hele uitdaging!;P


liefs,

Ann

  • 05 Februari 2015 - 22:29

    Ada:

    Leuk verslag heb je gemaakt van jou super weekend!!!

  • 06 Februari 2015 - 15:54

    Oom Atze:

    vijf maanden weg wel lang he'. maar geniet er maar mooi van en zal je verhaaltjes wel lezen.


    HEEL VEEL SUCCES DIE 5 MAANDEN.

  • 06 Februari 2015 - 19:16

    Andra:

    Bedankt tante Ada en oom Atze!=)

  • 10 Februari 2015 - 15:39

    Oom Atze:

    Hoe was de reis er heen andra was wel een lange dag of niet. Ik heb vannacht nog geprobeerd te skypen maar dat mislukte
    Maar ik probeer het wel een keer weer want dan kan ik ook zien of je moe bent
    Maar rust eerst maar even goed uit onder de klamboe
    En we horen het wel.

    heel veel liefs van je oom en tante.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Emmen

Andra

Actief sinds 05 Feb. 2015
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 2716

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 09 Juli 2015

Stage Curacao!

Landen bezocht: